RONALDO ATTACK

بهترین وب طرفداران کریستیانو رونالدو

RONALDO ATTACK

بهترین وب طرفداران کریستیانو رونالدو

تعریف و تمجید افشین قطبی از ژوزه مورینیو

افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران در صحبتهایی به تعریف و تمجید از ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید پرداخته است...



برای مشاهده کامل مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید

قطبی که با مربیان بزرگی چون هیدینک، میلوتینوویچ، پیم وربیک و دیک ادوکات کار کرده و بعد از 30 سال دوری به وطنش ایران بازگشته بود.

او که پس از بازگشت به ایران هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده گرفت و در اولین فصل حضورش در این تیم توانست قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، او همچنین در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و در جام ملت ها خوب نتیجه گرفته است.

وی که در مورد قهرمانی ایران، حرف هایی شبیه "ژوزه مورینیو" زده است، تصدیق کرد: من معتقدم باید رقابت کنیم و می توانیم به قهرمانی برسیم اما هرگز نگفته ام که قطعا قهرمان می شویم. 

وی درباره سرمربی فعلی رئال می گوید: مورینیو واقعا خاص است و دستاوردی که او در این سن و سال به دست آورده، فوق العاده است. او باید الگوی همه مربیان باشد و من واقعا وی را تحسین می کنم.

با وجود این من هنوز فاصله زیادی با مورینیو دارم و هنوز خودم را ثابت نکرده ام. شاید روزی بعد از ژاپن به اروپا بروم. می خواهم تا وقتی که زنده ام دست از تلاش بر ندارم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد