RONALDO ATTACK

بهترین وب طرفداران کریستیانو رونالدو

RONALDO ATTACK

بهترین وب طرفداران کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

۱۶ سالش بود که به عضویت اسپورتینگ لیسبون درآمد. رونالدو آنقدر خوب بازی می‌کرد ‏که در سال ۲۰۰۱ و با ۱۶ سال سن به تیم بزرگ سال اسپورتینگ را یافت. تابستان سال ۲۰۰۳ –وقتی او تنها ۱۸ سال داشت- برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریکا رفته بود؛ او ‏در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی کرد و فرگوسن را وادار کرد تا بگوید: «من این پسر ‏را می خواهم.» همان سال با حدود ۱۲ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.‏

او به خوبی می‌داند که . . .

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

بهترین حرکات کریس رونالدو

  شاید منچستر خود را برای از دست دادن این بازیکن نبخشد. دانلود کلیپ کریس رونالدو را برای شما پرشین گلی ها قرار دادیم تا با دیدن آن شما نیز پی به این موضوع ببرید. کلیپ کریستیانو رونالدو بازیکن رئال را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

شما نیز حتما می دانید که  او چه زندگی ورزشی عجیبی دارد لذا او یک تنیس باز و شناگر قهاری می باشد. کلیپ تکنیک کریستین رونالدو با کلیپ حرکات کریس رونالدو او را ثابت میکند و غیر قابل انکار است که او فوتبال دنیا را متحول کرده است و بازیکنان بزرگی چون کورشما و نانی از او سرمشق میگیرند. البته او علاوه بر بازی ناب خود یک بازیکن گلزن تمام عیار نیز به شمار می آید. کلیپ گل های کریس رونالدو  و همچنین فیلم زیبای این بازیکن تماشاگرپسند و پرطرفدار یا همون کلیپ حرکات نمایشی رونالدو برای شما عزیزان! این بازیکن برای بهبود سرعت خود تحت آموزش بهترین دونده دو صد متر دنیا قرار می گیرد که البته این دونده خود را دوست او معرفی کرده است.

این کلیپ شامل تکنیک ها یا گل ها یا هردوی در من بو یا رئال آنهاست.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

رونالدو ستاره ای که ندرخشید

امیدهای تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ در حالی خیلی زود مقابل اسپانیا محو شد که "کریستیانو رونالدو" کاپیتان، ستاره و ناجی فرضی آنها در این بازی فقط یک بار فرصت گلزنی موثر پیدا کرد.

سایت اسپورتس روز چهارشنبه نوشت: تیم پرتغال سه شنبه شب در دور دوم جام نوزدهم مقابل اسپانیا ۱ بر ۰ شکست خورد و حذف شد.

در این دیدار گران ترین بازیکن جهان، قهرمان یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا یعنی رئال مادرید و کانون توجه تبلیغات تلویزیونی و جلد مجله ها بازی می کرد، اما تنها شوت او در این دیدار توسط "ایکر کاسیاس" دروازه بان پر آوازه اسپانیا دفع شد.

این در حالی است که . . .

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

زندگی نامه و چند مطلب جالب از کریس

 کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد،

فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.
کریستیانو رونالدو در شهر . . .

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب ...

کاپیتان اثبات نشده

 آیا رونالدو می تواند همانند زیدان در جام 2006، از اسپانیا سکوی پرتابی برای خود بسازد و با گذر از اسپانیا، تیم خود را تا مراحل نهایی جام پیش ببرد؟


برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...